helgen

Fredagen började bra. Alltså helgdelen.. Jag kom hem från jobbet i skaplig tid. Gjorde mig i ordning och åkte till stan. Mötte upp Linda, vi gick till affären och köpte lite chips och sånt. Åkte buss till Stenkakans pizzeria där vi mötte Elin och Sara. Köpte en familjepizza som var större än det mesta vi sett. Men vi åt upp nästan allt och började dricka lite vin.. Eller mycket. Fick inte upp min flaska först men till slut fick vi ner korken. Då hade dock den gått sönder, så för att undvika massa korkdelar i magen så silade vi vinet genom ett kaffefilter, vinet hamnade då i en fin bunke. Väldigt exklusivt.. Hmm. Resten av kvällen är ganska oklar. Jäkligt oklar!!

Lördagen var bra till en början. Trivsamt och mysigt, sammanfattningsvis! Åkte hem från stan vid tre ungefär.. Och när jag kom av tåget hemma trodde jag att ja skulle spy. Jag har aldrig mått så dåligt. Men jag klarade mig enda hem, kastade mig i sängen och kunde knappt röra mig på ett långt tag. Sen fick jag i mig lite mat iaf, men gick och la mig igen. På kvällen kände jag mig något piggare så då satt jag och tittade på tv med familjen.

Gårdagen var bättre. Kände mig fortfarande lite illamående när jag vaknade men det gick över lite. Vi åkte till Valbo. Först IKEA där jag köpte en vinöppnare, det är skitbra att ha! Sedan shoppade jag lite kläder och sen åkte vi hem. Micke och Anna kom och vi flyttade lite grejer från farfars lägenhet till hans nya. Sen hade den dagen gått ganska snabbt. På kvällen var jag hos Charlotte, det var trevligt som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha skönt att jag troligtvis är ledig efter helgen :D så kan jag köra på fullt ut! NEJ jag har inte konsertbiljetterna :O De sitter väl på din pappas tavla på kontoret isf? Vi tog ju ut dem i Örbyhus, sen lovar jag dig att jag inte tog med dem hem.. La vi inte dem tsm med tågbiljetterna?

Postat av: sara

hanna hanna hanna glömde du ett par skor hos mig också!!!?

2007-10-22 @ 09:38:29
Postat av: sara

ja precis!! tröjan tror jag dock elin snodde när hon åkte hem ;) okej, vilket apotek kommer han till då?

2007-10-22 @ 10:09:05
Postat av: Elin

Haha men skit ner dig! Blev faktiskt orolig där! Ja man måste ha med nr som bevis att man bokat, så ta med dig everything. Jag kan knappt vända, dör av längtan. Nej för att min boss sa att det här är sista veckan. Har ju liksom fått förlängt 3 ggr, så nu fick det räcka ;) Sen kommer jag väl kanske få komma tillbaka om de märker att de behöver mer hjälp. Annars får jag hamna på ett annat ställe. Men det där "kontrollant-som-går-runt-i-affärerna-vad-det-nu-hette" verkar glömt mig :O har inte hört nå mer.

2007-10-22 @ 10:18:13
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: sara

hahaha ja de gör jag. med apotekets kundcenter! man kan liksom inte bara gå in där :P sitter i en källare typ...

2007-10-22 @ 10:56:41
Postat av: Elin

du, rör inte till det ännu mer i huvudet på mig va :P ja det vore nåt det! vet du om de fått nån ny på munters, som de skulle hitta i slutet av september? du får väl hojta till om det blir nå lediga jobb :) visst gick tåget vid 8.00 på fredag?

2007-10-22 @ 10:58:15
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Miss Lennartsson

Jamen jaha. 07.50 ska jag lägga på minnet (vilket minne). Och när beräknas vi vara framme? OCH DU, TA INTE MED DIG NÅGOT POLSKT VIN DENNA GÅNG

2007-10-22 @ 11:21:28
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback