blablabla

... klädsel: svart tröj/klänning, svarta leggings och ett fint rosa bandet- halsband.
... smink: jag orkar inte, så bara rouge.
... frisyr: Platt-tångat ruffs.
...parfym: CKin2U.
... låt: Jag har inte lyssnat på någon musik alls idag..
... vill ha: Semester. snart har jag minisemester.
... saknad: dig.. vi hade ju så kul
... roligaste: att jag ska åka till mormor & morfar idag!!
... tråkigaste: att jag köpte nya fina vantar igår men larmet sitter kvar.. (tur det inte tjöt när jag gick ut)
... kramar: ikväll ska jag krama tidigare nämna mormor & morfar.
... pussar: nääe, ingen puss idag.
... TV-program: när ska man hinna se på tv?
... köp: jag ska köpa godis som jag kan ha på tåget + kanske kanelbullar till kvällsfikat.
... godis: som sagt.
... lunch: pasta med karibisk kycklingsås, direkt från ICA.
... kvällsmat: ingen?
... träning: idag räknas allt spring fram och tillbaka på jobbet..
... läsning: Dagens industri, mail, reklamationer. Ska köpa en bok sedan..
... nyttigaste: 0,5 L vatten på tio min..
... Dagens "åh nej!": Det åh nej'et var verkligen ett ÅH NEJ!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Var jag köpte jackan eller den nya frillan? :) bandy.. eh, tror du att det är min grej eller? ;) men om örebro spelar, så ja visst!

Postat av: Linda

ja jag vet, helt sjukt!

2007-10-04 @ 12:57:28
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: sara

HAHAHAHAH självklart ska vi lura elin att det är örebro som spelar, hon blev kär i en kille i turkiet som spelade i örebro nämligen ;) men JAG SKA LÄTT MED!!

2007-10-04 @ 13:00:36
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Elin

Klart jag har färgat det grönt :) jackan är köpt på mauritz & hennes! men om örebro spelar har jag ett span i laget fattaru väl :D det vore iosf ett nöje att kolla. när, hur o var?

2007-10-04 @ 13:42:56
Postat av: Elin

haha SYND att jag ser vad ni tänker lura
i mig ;)

2007-10-04 @ 14:54:17
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback