updates

Vilken jäkla bra helg det har varit, verkligen hur kul som helst!

Jag säger då det..


I fredags var jag med Charlotte, Bella, Nathalie och Johanna på Tzatziki. Hur gott var det inte där då? Vi var först till Terrassen för att äta men servitrisen där var ingen vi ville ha service utav, vilket hennes chef fick höra i lördags. Han blev arg, det var bra. Man beter sig inte som henne. Hur som helst, vi hamnade på ett mycket bättre ställe. Jag har aldrig ätit på Tzatziki förut, men det var en positiv överraskning. Jättemysigt ställe och trevlig personal, och GOD mat!


På lördagen vaknade jag hemma och det var dags för julmarknad. Jag var inte speciellt taggad men gick i alla fall till Folkets Hus och åt gröt med alla andra.. Sedan lekte jag med Ida och Amadeus ett tag. Bella och jag sålde glögg ett tag sedan sprang vi mest omkring och dagen gick fort.. Efter marknaden gick båda hem till sig för att duscha och så. Sen hämtade Bella mig och vi åkte in till stan igen. Jag hoppade av hos Charlotte för att åka vidare på Cocktailparty hos Saras kompis. Det var trevligt! Roligt att träffa nya människor.. Vi tog taxi ner på stan, till Birger Jarl, men därifrån gick Charlotte och jag tillsammans med två till av tjejerna, Michelle och Frida om jag inte har helt fel?! Vi var på en riktig barrunda i alla fall och det var en rolig kväll med.. Charlotte och jag har hittat ett nytt favoritställe, Williams, som är kul.


Nu är det jobbjobbjobb, i morgon ska jag till Stockholm på kunddag med Jonnie, Martina och Elisabeth. Det är kul att komma bort från kontoret ibland.


Kommentarer
Postat av: sara

TACK SJÄLV hannur :D Jätteroligt att ni kom
verkligen. Lite småtråkgit att alla hamnade på olika ställen, men men vi får köra en utgång nu snart! Var ni med michelle & frida på barrunda alltså, hehe vad trevligt :)

Postat av: sara

hahahah blev ni nekade :P stackare!! ne men de verkar inte va ngt vidare där inne faktiskt. men vi drar till williams ngn dag då. de verkar nice!

2007-11-26 @ 16:36:39
Postat av: Elin

Ja du har väl röstat på Lasse hoppas jag?! :)

2007-11-27 @ 20:11:15
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback