Till Bella

Hej bästis!

i'm fine, how are you? Det är bra att du tränar på engelskan, så du kan göra dig förstådd där du är.
Varför funkar inte mobilerna för? Fixade ni det inte innan ni åkte? Klantigt i så fall.. +, skaffa en tillfällig mobil där
så att jag kan nå dig, tack! vi hade mycket roligt i onsdags. väldigt trivsamt, hela kvällen. dock var det jättemycket
folk på seven vilket gjorde det aningens trångt. Och vi fick inte ens lämna in väskorna för det var för trångt, knäppt va? men annars var det en lyckad kväll! hur har ni det? Bor ni bra, har det bra, osv? nu ska jag fortsätta jobba, jag drunknar i jobb här.. JAGSAKNARDIGKOMHEMSNART! Puss puss


Kommentarer
Postat av: Linda

läget är bra. lite trögt att jobba idag bara. hur är du själv? kul på seven? ha en toppen helg!

Postat av: Linda

precis hanna, tror du ja ;) de ska jag ha!

2007-11-02 @ 13:42:47
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback