nu ska jag lägga in lite bilder här,

så ni vet vad som händer i mitt liv:

image60

Linda och Elin på en förfest hos Sara i Stenhagen. Vi hade kul..

image61

Vinflaskan krånglade så vi fick trycka ner korken i flaskan+sila ner vinet i en bunke.. Resultatet blev allt annat än lyckat!

image62

Värden + en bror.

image63

Iskalla Lipton.

image64

Och "hej-kom-och-hjälp-mig-Chippen". Hej!

image65

Nu är vi i Göteborg, Josse får ta åt sig äran för denna fina bild.

image66

Och Sara för den här..

image67

Elin ser ut att vilja vara någon annanstans..

image68

Hahah, de här är kul. Sara och jag på tåget, vi hade tråkigt.. Hade sett alla filmer och chansade på ett parti Röj. Det gick sämst till en början men vi (jag) kom på den briljanta idén att göra en print screen på det när vi hade förlorat för att veta var alla svarta låg till nästa parti. HAHA! Vi ledsnade efter ett tag..

image69

Så här glad blir Charlotte när hon får åka tåg med mig.

image70

Och så här beter vi oss, fast det bara är onsdag..

image71

Charlotte vill pussas..

image72

Jag är nöjd, för Charlotte vill pussas..





Här är vårat kök en helt vanlig söndagkväll...

image73

Den ena brodern som polar med Lars Winnerbäck och Niklas Jihde..

image74

och här är den andre, som ska bli pappa.. Härligt.

Kommentarer
Postat av: sara

du har tur som har en sån snygg kompis som jag, bara så du vet ¨;) hahaha

Postat av: Elin

Roliga bilder :D

2007-11-06 @ 12:01:43
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback