nu är det så här

att jag VET att någon har varit i min godisburk och tagit en godis utan att fråga om LOV!!
Jag köpte en jättefin glasburk med lakritskarameller i, när vi passerade Gränna (?), jättegoda och jag brukar aldrig köpa godis. Så i alla fall igår tog jag den till jobbet och när jag gick hem var jag noga med att sätta på locket för att karamellerna inte ska bli förstörda, och i morse satt locket inte på helt. SÅ JAG VET ATT NÅGON HAR TAGIT MINST EN KARAMELL!!!!

image80En sånhär nästan fast med lakritskarameller

Kommentarer
Postat av: Rockpoet

Örebro stads nyaste och klarast lysande stjärna Örebro Elite kommar att börja skicka interaktiva nyhetsmeddelande över internet. För att ta del av detta nyhetsbrev, skicka din mailadress till [email protected]

Örebro Elite - Kartlägger, granskar, raporterar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback