listor gör att alla lär känna varandra bättre?

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?

* När jag vill så är jag faktiskt jäkligt flitig på jobbet. Har jag fått höra..
* Jag vill bara ha ett barn. Vissa tycker det är elakt mot barnet, men så vill jag ha det.

* Kommer inte på något mer. Jag är ju så jäkla öppen så ni vet allt..

Hade du något smeknamn när du gick i skolan? Faktiskt inte

Hur var du som barn?
Som de flesta barn. Jag hade en bra uppväxt. Mamma var dagmamma så jag var hemma och hade en bästa kompis som heter Bella, fortfarande en av de närmsta vännerna.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Vänskap är ju något man alltid har omkring sig. Vänskap är dessutom kärlek!

Vad kan man leva utan?
Det finns massvis med saker. Men jag kan definitivt leva utan kompisars pojkvänner.

Vilket är viktigast hos din partner?
Bland det viktigaste är att jag kan lita på personen.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
När vet man att man har gjort det?

Hur ofta lagar du mat hemma?
Det är ingen som vill att jag ens ska försöka..

Vad skulle du göra med ett friår?
Oj, vad svårt.. Resa någonstans, komma hem, åka iväg igen bara för att man kan.. Något sådant!

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Lite av varje är bra.

Hur svarar du i telefonen?
Hallå, när det är någon jag känner. Hanna på jobbet och när det är ett okänt telefonnummer.

Är du pinsam på fyllan?
Det är alla ibland.. Mer än gärna!

Människa som gör dig enbart glad?
Det finns en tjej som skriver en sjukt bra blogg, det går inte att vara annat än glad när man läser den.

Värsta känslan?
Den absolut värsta känslan är när man fått reda på att någon i ens närhet råkat ut för något hemskt.

När grät du senast?
Det var längesen.. Minns inte.

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Jag skulle flytta mig själv till en grym lägenhet och ge mig själv löneförhöjning.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Det finns nog inget sånt där som jag alltid velat göra. Inte vad jag kan komma på.. Men små saker som man inte vågar göra dyker upp lite titt som tätt..

Vill du säga förlåt till någon?
Till mig själv ibland. Och till mamma.. Men det tänker jag inte göra.

Vad tror du på?
Jag tror och litar på Lars Winnerbäck.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
50 50

Vilka personer beundrar du?
Alla som jobbar ideelt.

Vem var din första kärlek?
När man var runt den åldern när man började bli ihop med killar så var jag nog ihop med tre åt gången ibland, och jag vill inte vara taskig och bara nämna en. :)

Vem har makten i ditt liv?
Det har bara jag.
Har du någon dold talang?
Haha nej.. Sorgligt men sant.

Någon du saknar?
Ja

Vad säger du mest när något går fel?
Fan, fan, fan

Vad vill du ha just nu?
Snö, en skidbacke och ett par nya skidor. Lite sol också. Och en snygging..

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Jag tar mycket hellre bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror ju på vad jag vann. I helgen var det 44 millar på Jacpot eller så.. minns inte riktigt. Skulle jag vunnit det hade det blivit ett stort kalas!

Har någon någonsin kallat dig lat? 

Jaaa, jag blir så less på mig själv när jag är inne en hel dag fast det inte regnar ute och jag bara tittar på tv. Som igår. Dock gick jag ut ett tag och tittade på när mamma rensade i buskar och rabatter.
Har du gjort bort dig rejält?
Aldrig sådär jättemycket vad jag kan minnas.. Bara småsaker.

Har du några dåliga egenskaper?

Jag bloggar i stället för att jobba?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?                      
Veckan har precis börjat, och jag har inte hört något kul ännu.

Vad åt du till middag?

Igår åt vi klyftpotatis med kött och någon paprikasås.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej det har jag missat.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart. Disneyklubben varje fredag.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Det kan jag vara ibland.. Fast det har nog mer med den personens personlighet att göra. Vissa går ju inte att låta bli att vara lite blyga inför.

Vad har du mest av, tjejkompisar eller killkompisar?
Det är ganska blandat. Men de närmaste är tjejkompisar.

Vilket av könen umgås du helst med?
Jag tycker det är som roligast när det är blandat med folk.

Har du gråtit offentligt?
Javisst

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Önskingar skulle jag tro. Men jag är en jäkel på att planera.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Det är inte så att jag jagar efter att lära mig, de mesta man lär sig tror jag kommer automatiskt. Men är det något som är nytt för mig på jobbet så vill jag alltid försöka lära mig det.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Vilken dum fråga!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fritid nej, jobb ja.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20 år
Vad var det sista du åt?
Frukost. Det äter jag alltid!!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det bara blev Hanna. Ingen rolig historia bakom det..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
-åååh jag blir galen!!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Det vore häftigt..

Tycker du om att krama folk?
Det tycker jag är väldigt mysigt.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
Det beror på vem som gör det. Är det en nära vän så gör det oftast ingenting.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Inte det minsta.


Kommentarer
Postat av: sara

hahahah äälska den sista frågan: "Får du dåligt samvete efter att du ätit kött" KÖÖÖTTTT FYFFAAEEN

Postat av: sara

hannur , vad är det för överraskning :)?! TELL ME

2007-11-05 @ 12:02:10
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: sara

MEN PLEASE JAG KANSKE HAR ETT JOBB O SKÖTA TILLSKILLNAD FRÅN VISSA ANDRA VA AVA AV!!? men it´s
a date!!

2007-11-05 @ 12:30:47
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Linda

japp. de stämmer försöker hitta gardiner just nu, men jag hittar inget bra. nått förslag var jag kan hitta?

2007-11-05 @ 12:43:22
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback