jag hade fel

om matchen, och det var ju bra.

På fredag blir det en väldigt kul dag hoppas jag. Jobb först vilket i sig inte är så kul, men ändå fredag, så det brukar funka. Efter det åker jag in till stan för att möta Sara. Det blir lite shopping kanske och sen beger vi oss till Fyrishov för att se Storvreta vinna mot Helsingborg, självklart. Efter den blir det lite festligheter någonstans med god mat och trevligt sällskap. Låter inte det helt okej?

På lördag är det julmarknad och jag ska få träffa världens bästa Ida, det var längesen. Bella, Ida och jag ska sälja fika på marknaden.. Det blir kul.

Nu har jag strax möte för ovanlighetens skull!

Kommentarer
Postat av: sara

jo men de lät inte helt fel MEEN jag har inte bestämt mig till 100 % ännu hur jag skall göra. men troligen så hänkar jag :)

Postat av: sara

ja alltså eventuellt åker jag och förbereder inför lördga istället så jags lipper stressa på lördagen men jag vill ju se matchen o mat måste man ju ha i magen :P så troligen YES PLEASE

2007-11-22 @ 10:52:26
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas ni får det roligt på bandyn! Jag har inte haft pengar på mobilen så jag har inte kunnat svara, men jag tycker också att det är tråkigt att jag inte hänger med, men jag måste lära mig att prioritera. Ska nog flytta snart också så då KAN JAG INTE FESTA bort pengarna. =/ Du ska inte med till sara på lördag då?

2007-11-22 @ 17:43:53
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: bella

Men världens bästa bella då? :p

2007-11-27 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback