..

Jag är trött. Det är mitt eget fel.. Jag valde en "tvådagars" den här helgen. Det var dumt. Men kul.

I fredags efter jobbet åkte jag till Marika. Hennes kusin är i USA så vi fick vara i hennes jättefina lägenhet som är så nybyggd den kan bli. Hanna var där också, det var jättekul att träffa henne för det var längesen. Vi åt tacos och tittade på teve. Och drack vin.. Ganska mycket. Vi somnade kl elva, och gick upp halv åtta ungefär. Jösses. Sen mötte jag Charlotte på stan. Jag köpte nya skor. Sen handlade vi lite grejer till vår lunch som vi så ekonomiskt gjorde hemma. Sen sov vi.. När vi vaknade gick vi ut på en promenad. Det var ju skönt. Efter det skulle vi börja göra oss i ordning till kvällen, det gick långsamt. Charlotte kom på att hon inte hade några kläder så vi begav oss till Gränby köpcentrum. Då var klockan runt sju.. Charlotte hittade en klänning, det gjorde jag också, fast jag inte behövde någon egentligen. När vi kom hem åt vi, sedan gjorde vi oss i ordning. Vi hade vår egna lilla förfest i sängen. Det låter konstigare än det var. Den här kvällen var annorlunda. Vi tog bussen till stan, i stället för taxi. Bara det liksom.. Vi gick inte på vårat vanliga ställe, Seven. Det har ju stängt.. Vi var på Lotus, tänka sig. Vi åkte taxi med en 29-årig kille och vi behövde inte betala något, det var snällt. Igår var det Fars dag, vilket gjorde att jag inte kunde ligga i sängen hela dagen, utan var tvungen att gå och möta lillebror på stan för att köpa en present till pappa. Han fick en skjorta, så påhittigt.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

och du bara råkade ge honom BARA mitt nummer med. :P haha

2007-11-12 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback