det jag hatar med mitt jobb är:

  • att gå upp tidigt på mornarna
  • att komma hit och dörren är låst + att man glömt sin personliga kod (händer varje morgon)
  • att behöva gå dessa jäkla trappor 511 gånger om dagen
  • när vissa tror att man har mer tid än vad man egentligen har (det tror jag dock om mig själv varje dag)
  • när äldre tror att den här lilla "flicksnärtan" inte vet hur man har hand om reklamationer!!!!
  • när folk inte lyssnar...
  • när man har tusen saker att göra, och så hux flux dyker det upp typ Årets problem. Lös snarast!
  • alla äckliga gubbar som står och dregglar.. Charlotte, Evelina, Elin, ni vet vad jag pratar om..
  • när klockan är 15.00 och tiden går saaaaakta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback