brandlarm

Nyss satt jag med lagom hög musik i öronen, man jobbar så mycket bättre då. Särskilt när man stängt av telefonen för att kunna jobba ifred ett tag. Men så kom jag på att jag inte skulle höra om brandlarmet går, och jag tror det är näst intill tomt här på min avdelning.. Tänk att bara sitta här medans alla springer ut för att brandlarmet gått.. Jag skulle kanske brinna inne till ljuvlig musik av Winnerbäck. Jag tror inte jag vill det faktiskt. Är jag alldeles för pessimistisk nu?

På tal om brandlarm så var jag på grundläggande brandskyddsutbildning i onsdags. Det var jäkligt spännande. Vi fick även släcka bränder, det var läskigt.

Kommentarer
Postat av: sara

jasså du bangar kalas, vafan hanna! LOTUS HAR STÄNGT, SHALALALA, LOTUS HAR STÄNGT, SHALALALAL! =D boka winnerbäck idag eller?!?!!

Postat av: Sara

hahahha de är ju GULD ! resorb is the shit fast jag gillar mer bamyl :) du örebro har ett jävla fint slott. ska vi flytta in ;)

2007-11-30 @ 13:23:59
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Sara

how about sunday :)? but we have to go to IKEA first and but some nödvändigheter! like small blue and white bears that we can put in the glass or something to look pretty :) jaaa alltså BOKA NYSS och även KENT men vette tusan vars liksom, götlands vore nice :)

2007-11-30 @ 13:42:12
URL: http://sararan.blogg.se
Postat av: Eliiiin

haha ! ska du med på kent i gävle förresten? JAJAJAJA!

2007-12-01 @ 15:31:07
URL: http://elpejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback