äpple eller päron?

Jag har ingenting att skriva om egentligen. Jag bara vill uppdatera för att få lite nya kommentarer. Så snälla kompisar, kommentera. Ge mig bra nyeheter. Ge mig något att svara på, tack.

Igår var jag på QNova kunddag i Stockholm. Det var en fin konferenslokal vi var i. Det är en kul grej jag fått för mig att göra. Att titta in konferenslokaler alltså. Vi fick massa frukt och vatten och kaffe eller the. Det är en bra grej med konferenser/kunddagar.


Igår köpte jag en Ramlösa med smak av äpple på Strandbergsgatan i Stockholm. Den gick ut för 18 dagar sen. Den smakade inte bra. Nu får Ramlösa skicka en hel back med vatten till mig, annars blir det liv. Jag vet hur man hanterar reklamationer...

image85

Kommentarer
Postat av: sara

isch do not feeling good today. und duuueh?

Postat av: Rockpoet

Här är en god nyhet: Sveriges superbloggare har flyttat ifrån blogg.se till Örebro Elite.
Bra där!

2007-11-28 @ 20:32:28
URL: http://www.orebroelite.se/rockpoet.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback