allahelgona helg

Tro, ork och lust är lätt att tappa
Lätt när stora drömmar trängs med saknaden
Och vinden blåser hårt emot din kappa
Men i sinom tid så vänder allt tillbaks igen

Den helgen som var kan jag inte direkt säga var en av de bästa. Men så kan det vara ibland med. Jag har faktiskt inte gjort ett enda dugg som är värt att skriva om (tv,datorn,middag,tv,datorn, ni hajjar) förutom att jag var vid kyrkan i lördagskväll. Det var fint där med alla ljus. Vi hade redan tänt ett ljus på farmors grav och det lysta så fint.. Så det andra ljuset vi hade la vi på lilla Agnes grav.. En massa minnen kom upp. Hur vi gungade i parken, du älskade att gunga Agnes.. Det var de enda du ville göra. Jag saknar dig så himla mycket. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.. Varför skulle det hända just dig?

image59


Idag har jag jobbat ensam på jobbet, utav de jag jobbar tillsammans med. Det är mammaledigheter, kurser och utbildningar hit och dit. På onsdag och torsdag har jag utbildning.. Det känns sådär nu när det är som mest att göra!

I helgen så hoppas jag att min käraste vän Charlotte vill hitta på massa roliga saker med mig! Till exempel utgång på fredag med hennes koseliga vän från Norge. Bobbo! Annars eventuellt utgång på lördag och kulturell dag på söndag. För vi kom på det att man kan sin hemstad bra, men kulturbiten har man ju helt missat. Så en rundvandring på exempelvis bibliotek, i Domkyrkan, Linnéträdgården osv skulle sitta på sin plats. Vi får se hur det blir med det helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Elin

Oho, vilken överraskning! Innebandy med utgång :P Tror du inte att jag kan snoka eller ;) Men hur mkt kommer det kalaset gå på och VAR? Du vet, det är 2 dagar innan lönen = TAIGHT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback