Långhelg

allt det enkla blev för svårt,
bara att säga "hej hur mår du
det var länge sen vi sågs"
så jag fick inte fram ett ord,
bara nickade och log
och trodde du skulle förstå

Vilken vecka! Jag har varit ledig sen i tisdags.. Hade bara en lektion på morgonen då med!
I torsdags var det lite inflytningsfest hos Johanna, kan man nästan säga.. :)
Jag drack lite för mycket, eller det gjorde vi alla.. Men mest jag.
Dagen efter åkte vi till IKEA i Valbo.. Vi hade inte ätit någon frukost heller så det blev självklart
köttbullar först av allt! Sen var vi redo att testa soffor och allt möjligt. Fast jag ville helst krypa ner i någon säng, det såg riktigt inbjudande ut.. Men vi hittade lite saker, till Johannas nya lägenhet! Finfint blir det nog!
Kom hem vid fyra och kl fem skulle jag åka med tåget in till stan.. Jag hann och mötte Natta o Emelie på tåget.
Vi gick och åt med Milla och Johanna också, på Alexander. Hur god mat som helst!
Efter det gick vi till Terassen ett tag och sedan vidare till Birger Jarl. Trevlig kväll!
Idag har jag varit på loppis i Norrskedika med familjen.. Det var skittråkigt, men sedan åkte vi till Östhammar och fikade.. Fast jag röstade för Öregrund. Sen åkte vi hem och tittade på FA-cup finalen! Chelsea vann med 1-0.. 
På onsdag ser vi i stället på CL-finalen! 


OCH, på tisdag har vi vår studentskiva! Kom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback