Vårkänslor

Här lever vintern, lever frost, men det är vår för Hjärter Dam.
Så, rusa på rätt in i virvelstorm, för vinden är för tam.
Och galna vinterord blir vänner, när hon försvinner i hans kram.
Bara vinden är för tam!



Jag äääääääskar våren! Jag älskar sol! Och jag ÄLSKAR att vara glad! :)
Idag såg jag massa snödroppar, underbart!

Igår, en lektion vid halv tre= lååång sovmorgon!
Idag= inte så värst ansträngande dag.. Redovisning gick bra!!
I morgon= LEDIGA!!!!!
Torsdag= Univeritetet på förmiddagen, jobb på eftermiddagen.
Fredag= Högskolor i vår skola + jobb eftermiddag + utgång på kvällen!
Kanonvecka! :) Det enda dåliga är att jag missar innebandyn på torsdag,
men det kommer fler matcher..

MEN, jag älskar våren!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ÄLSKAR med våren. :D

Postat av: Linda

See U soon.. ska bli kul att parta. Jag ska fira att jag är singel. hihi

2007-03-17 @ 16:21:29
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback