Sol

Solen är här och det är underbart!
Det kan få en på hyffsat bra humör, trots att verkligheten
inte bjuder på det bästa jämnt..
Sol= lunch på bryggan.. I alla fall i onsdags och idag!
Johanna och Linda kom och hämtade mig på MiiNE tio i två i onsdags,
vi köpte varsin sallad och satte oss vid bryggan vid ån..
Otroligt mycket folk, men vi trängde oss ned mellan flera sol-glada!
Idag var det bara jag och Linda, men det var dock lika trevligt!

I morgon är det utgång som gäller.. Med Linda och förhoppningsvis
Nathalie och Johanna med! Jag hoppas att jag inte gör något dumt...


Warberg- Storvreta i semifinal.. Knepigt!

I do believe it's true,
That there are roads left in both of our shoes.
But if the silence takes you,
Then I hope it takes me too.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ser till att du inte gör nått dumt om du ser till att inte jag gör de.. haha, syns ikväll sumpan då ska vi röja! Jippi! då har jag slutat mitt jobb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback