Mot stjärnorna, ja!

We peeled the freckles from our shoulders.
Our brand new coats so flushed and pale,
and I knew your heart I couldn't win



Det går inte att förstå, i ska sluta skolan.. Lilla jag går ut trean!
På fredag står vi där och skriker ut, HP3 SHALALALALA!!!!!, så vi blir hesa..

Tre år har gått fort, så fort trodde jag absolut inte att det skulle gå.
Men nu har vi klarat av det. Vad väntar nu? Läskigt..
Jag har i alla fall ett sommarjobb, Munters, Tobo.
Som förra året.. Börjar förmodligen samma dag som Charlotte..
Vi ska ha minst lika kul som förra året. För, i efterhand var det väldigt kul..

Idag hade vi vår sista lektion, ever!
Vi tittade på våra filmer som vi gjort på Rörlig Bild!
Min grupp vann pris för Bästa film! Något som vi är oerhört stolta för.
Vi fick massa godis med. Och vår fina pokal ska stå i skolan eftersom vi inte tyckte
det var rättvist att bara någon ur gruppen fick ta hem den.

I morgon har vi studentlunch i skolan. Alla treor ska äta tillsammans kl 12.00.
Efter det tar vi tåget in till stan och det blir middag på kvällen med klassen.

På fredag smäller det! Jag hoppas på att det kan bli
en av de bästa dagarna i mitt liv, hittills. Jag frågade för ett tag sedan:
vad ska man göra efter studenten då? Vad ska man se fram emot?
Jesper tyckte det var en självklarhet att se fram emot 20-årsdagen, så jag får hålla med.
20-årsdagen, here I come!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, nu såg jag att du också ska jobba på Munters :)va trevligt. Var jobbar du då, på konteret, fabriken eller reception? Och hur länge ska du jobba?

2007-06-04 @ 23:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback