Lista

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln imorse?
- Jag hann inte kolla i spegeln.. (sen till jobbet)
2.Hur mkt kontanter har du på dig nu?
- Jag har så sjukt dåligt med pengar.......
3. Vilket ord rimmar på test?
- Fest é bäst!
4.favorit planet:
- Solen. Är det en planet?
5.vem ligger 4 på din samtals lista över missade samtal?
- "bäste brodern!" Min storebror har döpt sig själv..
6.Vilken är din favvo signal på din mobil?
- Har ingen. Men Zlatan-låten på Bodas är skön..
7. Vad har du på dig just nu?
- Jeans o vit t-shirt.
8. vad är det för märke på dom skorna du har på dig nu?
- De jag hade på mig idag var ett par flip-flop från H&M.
9. vad tänker du om personen du tog denna enkät ifrån?
- Hon är snäll!
10. vad gjorde du vid midnatt?
- Sov såklart, vissa har ju ett jobb att sköta.. :)
11. Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
- Hej. Jag måste ta 8.04 tåget imorrn, så jag är framme 8.10 i tobo. ville du möta mig vid tåget då? 
Det var från Elin, hon hittade inte i lilla Tobo.. Hahaa.. men nu gör hon det! 
12.Vart ligger ditt närmaste seveneleven?
- För långt bort.
13. Vilket uttryck andvänder du mest?
- Haha.. Jag skrattar åt allt.
14. till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Mina katter, det säger jag varje dag så att de ska komma in på kvällen.
15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
- Min katt Lipton.
16. Vilken ålder har varit bäst hittills?
- Det var bättre förr..
17.Din värsta fiende?
- Pass!
18.Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- Jag googlade på sommar och fick fram en fin bild.
19.Vad var det senaste du sa till någon?
- Hejdå! till Elin och Evelina. Eller, Hallå, till ett tomt hus.
20.En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- Pengarna lätt, då kan man flyga flygplan när man vill.
21. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- Det gör jag.
22.Senaste låten du lyssnade på?
- Jason Mraz- The Remedy. (Musiktips till er alla!)

Kommentarer
Postat av: Eliin

Ja det va inte så svårt att hitta i STORA tobo som jag trodde att det skulle vara ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback