För jag har tagit studenten...

Sjung om studentens lyckliga dar...

Japp, nu har jag tagit studenten!
Och det var faktiskt en av de bästa dagarna i mitt liv..
Kan inte direkt säga att det var den BÄSTA, men något sådant i alla fall.
Champagnefrukost (?) hos Nathalie kl 6.00
Fotografering i skolan strax efter 8.00
Utgång (säger man så?) vid 11.00
Sedan fortsatte bara kalaset heeeela dagen
och heeela natten lång!

För på kvällen bar det av till stan.
Linda som var hos mig hela dagen följde självklart med.
Vi mötte upp Bella vid stationen. Och hon kommer på ett litet misstag hon gjort,
nämligen glömt förköpsbiljetten hemma....
Så hennes syster fick komma med den, och då fick vi även skjuts in till stan,
vilket är mycket bättre än att åka tåg.
Mötte upp de andra på Red Room, för lite tjejsnack osv. Ted fick vara med också.
Sedan begav vi oss till Seven och var där resten av kvällen.
Ja, jag med faktiskt. Eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback