En dag i mitt liv..

Dagens låt: Allt som jag själv sjungit idag.. eeeh.

Dagens dusch: Den som har sin start så fort detta är klart. Rim, hehe..... 

Dagens frisyr: Uppsatt. Jag fick inte ha diadem för Charlotte..

Dagens smink:
  Rouge. Räcker inte det när de är sommar?

Dagens klädsel:
Svarta leggings, svart t-shirt & en grön-vit-svart klänning. Kiki-Riki..

Dagens händelse: Allsång på C-kontoret!

Dagens planer: Sooooova.

Dagens vill ha:
" Nu vill jag ha rast...igen "

Dagens saknad: Längtan efter semester.

Dagens drog: Fikarasterna.

Dagens tråkigaste: Dö-tid på jobbet..

Dagens finaste: Återigen, allsången på C-kontoret.

Dagens måste:
Måste måste måste somna i tid.. Och komma upp i tid imorn.

Dagens dricka:
Cacao creme och the.

Dagens köp: Gjorde inte av med en enda krona i stan idag. (Y)

Dagens mat: Bränd mat...

Dagens sjuka:
Man får någon slags förkylning när man jobbar på Munters.
Evelina vet vad jag menar..

Dagens kärlek: Kärlek? Byter man varje dag??

Dagens mående: Alldeles för trött för att ta seriöst på mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: Eliin

Allsång på C-kontoret var sammanfattat dagens höjdpunkt! otroligt fint. Dessutom pratade vi ju finska idag, det var nästan ett snäpp värre =)

Postat av: Linda

angående idag om du ska till lövsta så vill jag hänga på... Vi hörs!

2007-06-23 @ 12:07:09
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback