Slentrian

Du var kärleken för mig
Det borde jag sagt till dig
när du höll min hand
innan du log och försvann

Varför trivs jag inte? Jag känner inte för något alls..
Jag vill bort och göra saker.. Meningsfulla saker.
Visst kan det känns bra att sitta och prata i telefonen på kvällarna
med en vän, gå ut och ha kul och sådant.. Men i det stora hela känns
det mesta så oviktigt just nu. Jag förstår mig inte på de flesta, förstår inte hur vissa
kan ha så otroligt ointressanta saker att prata om. Jag vill prata om intressanta saker!
Sådant som spelar roll.. Men vem ska man då prata med?
Det är så mycket som är falskt häromkring.
Synd att jag jobbar till i mitten av september, annars hade jag kanske följt med min
storebror på en tre veckor lång Balkan resa! Jag tror att det kunde ha blivit intressant..

Kommentarer
Postat av: Linda

låter som du hamnat i en jobbdeprition gumman.. hoppas det blir bättre snart.. vet hur du känner dig. Ibland vill jag bara dra och göra nått meningsfullt. Jag vill jätte gärna följa med ut på lördag men jag vet inte om jag har råd så jag vill inte lova nått. men jag hör av mig! vart ska ni då? puss

Postat av: Elin

HELVETEE! Ja det skulle du ju!

2007-07-24 @ 13:47:59
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Linda

jag ringde ett samtal på ett jobb.. har varit för lat för att göra det. Puss

2007-07-24 @ 19:39:54
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback