Lista

Tre saker jag inte förstår:
- Orättvisor
- Mobbning
- Personer som BARA är med sina flick/-pojkvänner.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
- 2 mobiltelefoner
- Tonvis med papper
- Minst lika mycket pärmar

Tre saker jag gör just nu:
- Sjunger
- Lyssnar (inte) på Elin
- Blir arg för att jag inte kan jobba på den här skitdatan!

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Resa och göra saker jag är rädd för att göra. Fallskärmshopp, bungyjump osv..
- Köpa ett sjukt fint hus, gärna i Stockholms skärgård, eller varför inte på Djurgården?
- Bilda familj.

Tre saker jag kan göra:
- Göra av med pengar, ohja.
- Strunta i att jobba/plugga
- Älska innebandy!

Tre saker jag inte kan:
- Spara pengar
- Plugga
- Se något positivt i mulet väder

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Mig
- Mig
- Mitt hjärta

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Spara pengar
- Åka bättre inlines
- Bättre engelska

Tre favoriträtter:
- Fläskfilé, klyftpotatis och vitlökssås (Mammas special)
- Pasta och köttfärssås
- Oxfilé och potatisgratäng med rödvinssås.

Tre personer som jag utmanar:
- Alla har ju redan gjort det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback