Lista

Vilken svordom använder du mest? Fan.

Äger du en iPod?
Nej men jag vill köpa en efter sommaren! =) en grön..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.20. Då är det 40 min innan jag börjar jobba.

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Varför skulle jag?


Vilken var den senaste filmen du såg?
Oliver Twist! Himla mysig, fastän lite konstig..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det beror ju helt på hur mycket. Men mycket sådant man vill ha, kläder och saker. Är det väldigt mycket pengar så skulle jag köpa en finfin lägenhet!


Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Någon gammal skiva som Elin tyckte vi skulle lyssna på i fredags innan utgång. :P


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Lätt vanlig mjölk, finns det något godare?


Vad åt du till middag?
Igår åt jag pasta med köttfärssås! Hur gott som helst..


Använder du huvtröjor?
Ibland så..


Kan du vissla?
Jajjemen..

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej..


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Balder på Liseberg är svårslaget..

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Alla gör väl det, tyvärr. Men jag skulle nog vilja veta lite av vad som sägs, dock inte allt.


Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart, Disneydags gillade jag!


Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror på hur man känner för den personen, men oftast inte..


Har du gråtit offentligt? Jaa, mer än en gång. Och det får man göra. .


Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid direkt, men när tillfälle ges..

Vad har du med dig in på bion?
En godispåse. Popcornen står alltid någon annan för. =D

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Väldigt mycket? Konstog fråga.. Jag har inget emot ett par tatueringar iaf..


Gillar du din boendesituation?
Jag gillar mitt hus och att bo i Tobo. Men att bo i stan skulle jag gilla bättre..


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 8 timmar.


Äter du frukost dagligen?
Ja, fast det är svårt att äta tidigt på morgonen. Men jag gör det ändå..


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jag har saker att göra oftast.


Vilken är din favoritfrukt?
Nästan alla frukt är god!


Bryr du dig om antalet kalorier i det du
köper? Nej.. Men jag äter inte upp ett par chipspåsar i rak liksom..


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19. Den 29 juli!


Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Litegrann. Många stavar väldigt dåligt.


Tror du på liv på andra planeter?
Jag tänker inte på sådant..


Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Både ock.


Gillar du senap?
Har lärt mig att tycka det är OK.


Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag vill!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Altså jag sover ju när jag sover, men jag antar att jag sover lite hur som helst.

Tycker du om att krama folk?
JA!


Skulle du säga att du är trendig?
Inte så att jag alltid måste ha det senaste. Men det är kul med kläder och är det jag har på mig trendigt så är det väl kul för de som bryr sig.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Det kollar jag inte på..


Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Absolut inte.


Kommentarer
Postat av: challe

Okej, den gröna ipoden är din då! ;)

2007-07-11 @ 22:30:24
Postat av: challe

Jag snor den här nu ;P

2007-07-12 @ 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback