J A G H A R T R Å K I G T

Hatar du mer än 3 personer?
- Jag kan inte komma på tre stycken nu i alla fall..
Vilken är din favoritglass?
- Top Hat! Helt klart..
Vilka är dina favoritskor?
- De som jag fick av Charlotte, för tillfället.
Har du fällt krokben för någon?
- Jag försöker..
Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
- Allt?
Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
- Jag ville bara ha tillbaka idrotten..
Äger du en Britney Spears CD?
- Bara en singel.
Har du någonsin spytt bland folk?
- Jajjemen..
Säg något du alltid tänker på?
- Man tänker ju inte alltid på samma sak, omöjligt.. Dålig fråga!
Vilken musik tycker du bäst om?
- Jag tycker om det mesta och lyssnar på musik efter humör..
Vilket stjärntecken är du?
- Lejon, samma som Charlotte och vi har märkt att det stämmer bra, det som står om Lejon..
Vilken tid föddes du?
- 11,23 den 29 juli 1988
Har du haft telefonsex?
- Nej
Vilken är den pinsammaste CDn du äger?
- Inga är pinsamma tycker jag!
Vilka är dina favoritfärger?
- Har ingen direkt, utan men grönt är fint..
Sommar eller vinter?
- Sommar om det är fint badväder och vinter när man kan åka skidor i Sälen.
Vår eller höst?
- Våren är härlig, med den friska luften..
Vilken färg gillar du att ha på dig?
- Det är olika..
Pepsi eller Sprite?
- Sprite gillar jag mer..
Vilken/vilka färger är din mobil?
- Beige, guld, brun..
Var är ditt andra hem?
- Hemma hos Charlotte, där är jag alltid välkommen.
Har du någonsin örfilat någon?
- Nej, men jag skulle vilja testa bara för att känna på hur det är.
Har du dåliga betyg?
- Kunde verkligen ha fått bättre..
Vad var ditt första husdjur?
- Min hund Simba, han var så fin. En bernersennen. Googla och se, hur fin ras som helst.
Spelar utseendet någon roll?
- Det har relativt stor roll... Det går inte att ljuga om.
Tar du första steget?
- Beror helt på situationen..
Favoriträtt?
- Mammas mat, nästan allt är gott!
Är du för förlåtande?
- Nej.. Eller, de beror också helt vad det handlar om. Mot kompisar är jag det nog..
Hur många barn vill du ha?
- 1.. Men jag kanske får vika mig till två när jag väl är där.
Vilken är din favoritfrukost?
- Hotellfrukost, inga tvivel om det!
Äger du ett vapen?
- Näääe, vad ska jag med det till?
Har du någonsin trott att du varit kär?
- Alldeles för många gånger.
När grät du senast?
- Igår, när min katt kom hem efter att ha vart borta en längre tid..
Vad gjorde du igårkväll?
- Åt middag hos Charlotte och tittade på Green Street Hooligans
Var reste du senast?
- Finland för någon vecka sen.
Har du kallat din lärare för mamma?
- Nää?
Har du någonsin varit i ett slott?
- Japp
Vad är dina smeknamn?
- Johanna säger Hanky till mig.. "Men kom igen Häääänky, vi gör nåt kul..." :)
Känner du någon som heter Berta?
- Nej det gör jag inte.
Har du varit i Asien?
- Nope.
Tänker du på någon just nu?
- Vilken fråga. När man läser den börjar man ju tänka på alla..
Har du varit kär?
- Det har jag.
Har du blivit sårad?
- Ohjaa
Har du kallat någon för älskling?
- Mina katter är mina älsklingar
Röker du?
- Kan hända att jag gör det någon gång när jag är ut..
Äger du en diamantring?
- Farmors gamla är det någon slags diamant i.
Är du nöjd med ditt liv?
- Det skulle kunna vara bättre
Färgar du ditt hår?
- Aldrig gjort..
Vad gjorde du i Maj 1994?
- KAnske förberedde mig för fotbolls VM.. ^^
Äger du en Backstreet Boys CD?
- Nej
McDonald's eller Max?
- McDonalds.
Gillar du dig själv?
- Till och från..
Är du närmare din mor eller din far?
- Jag är verkligen pappas flicka, men jag vet inte vem jag står närmast, båda två tror jag.
Favoritegenskap hos motsatta könet?
- Charm är bra, humor och ett bra utseende.
Är du mörkrädd?
- När jag är ensam hemma..
Har du någonsin ätit lim?
- Det känns inte ¨så nödvändigt, vi har oftast tillräckligt med mat hemma..
Har du en webcam?
- Ja, men den används aldrig. Funkar inte heller tror jag.
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
- Ha sex för att känna hur det känns, kanske..
Vad har du på dig just nu?
- Svarta byxor, vitt linne och en grå lammullströja.
Vilken skiva lyssnar du på just nu?
- Ingen, ajg sitter på jobbet..
Vad är klockan när du svarar på detta?
- 10.55

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha kom igen häänky nu går vi ut o går. :P o sen har du visst färgat håret. jag har kort på dig när du nästan har svart hår så försök inte. :P

2007-07-25 @ 17:27:32
Postat av: charlotte

Du kommer tycka bättre om frukosten jag ska göra åt dig på söndag. ;)

2007-07-25 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback