Hipp hipp hurra

Hanna hade stormigt kärleksliv,
hon kraschade alltid i samma bil.

Idag fyller jag 19 år!
Det känns inte ett skit.. Helt meningslös ålder.

Igår var det bröllop nästan hela dagen, väldigt mysigt,
men jobbigt också då jag och Johanna tog hand om allt
som hade med disk att göra. + att lägga upp all mat osv på
fat och i skålar... Men kul att kunna hjälpa till!

På kvällen drog jag in till stan för att fira Charlottes 18-årsdag,
och även min kommande dag såklart. Det vart förfest hos Veronica
för hela slanten.. Och sedan tog vi en taxi ner till stan för att gå in på Seven via
gästlistan! Mycket trevligt. Sedan gick jag hem till freddi och sov.. 
 
Fick ingen frukost på sängen men var nöjd ändå eftersom det var min födelsedag! =)

När jag kom hem var det paketöppning och fikadags.
Jag fick massa kul, pengar till en ipod (den röda), massa underkläder,
böcker, smycken osv.. Bra att ha! Fick 16 lotter av Camilla och Johanna
med, och jag vann sammanlagt 40 kr! Av Charlotte ska jag få en Rocky bok..
För alla som inte har läst Rocky kan jag bara tipsa om att göra det.
Finns knappt något bättre.

I morgon börjar en ny arbetsvecka och nu är jag ensam på mitt kontor=
jag kan göra i princip vad jag vill!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS GRATTIS i efterskott :P

Postat av: Elin

wie vad vi har jobbat idag! :D men det HAR VI VÄL INTE!

2007-07-30 @ 18:17:07
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Martina

grattis i efterskott gumman =) ja det var en rejäl fylleblogg jag drog till med.. haha.. vi ses.. ta hand om dig!

2007-07-30 @ 19:47:36
URL: http://martinafagerborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback