Göteborg 26/10-28/10

And I'm still standing on the subway train.
There is a landslide coming through the morning mist.
Cause I still love you.

Nu har Elin och jag beställt biljetter till Winnerbäck, tågresa och hotellrum i Göteborg i oktober.
Det är Sara, hon och jag som ska åka. Alla andra verkar ju banga. :P
fast, är det någon som vill hänga med ännu så säg till!!

Världens segaste dag idag på jobbet, det finns INGET att göra..

I helgen är det utgång som gäller igen.. Tror att Charlotte fick mersmak för det!
men det blir himla kul tror jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja nu är han framme. Puh! Ja de har inte hänte nått än med jobbet jag ringde på tyvärr. Hoppas. Så ni ska ut i helgen igen? Hon fick mer smak asså.. de är bra. Kanske kan hängar på jag med och ta igen förra helgen? :)

Postat av: Hanna

Vad var det för jobb då? Jajjemen, vi ska ut! Hoppas på det iaf.. Ja klart du kan hänga med! Då är jag säkerligen inne i stan lite tidigare med.. :)

2007-07-31 @ 18:08:30
URL: http://ladystardust.blogg.se
Postat av: charlotte

Vi måste börja tidigt då ju!!!! Vissa ska ju upp tidigt med ;D

2007-07-31 @ 21:12:38
Postat av: Linda

De var ett personligt assistens jobb. Ok vilken dag tänkte ni gå ut då? puss

2007-08-01 @ 09:17:53
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback