Fredag den trettonde eller?

Har man tråkigt eller vad?
Jag har ringt till alla jag känner och nu har jag inget mer att göra.
Inte alla direkt, men nästan..
Och, alla, alla, alla ska göra något ikväll, utom jag!
Antingen ska de gå ut i Gävle (för långt dit), eller vara med någon annan (charlotte kommer hem sen),
jobba, eller jobba imorn. Varför kan inte jag ha något att göra?

Men imorn ska i alla fall jag förmodligen ut med Marika. Vi ska förfesta ensamma har vi bestämt med,
för vi träffas nästan aldrig och då blir det roligast om vi är själva innan vi ska ut. Tycker vi..
Men det är inte 100% bestämt ännu. Men jag vill i alla fall! =)

Nu ska jag åka till kiosken på racercykeln och fylla på mobilen, sen ska jag börja laga mat!
Tacos, alldeles ensam..

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas att du hittade på nått att göra sen.. du skulle varit med hos fredde, de var så kul. Är så trött på krogen. Ja han åker till bulgarien den sista juli :( i två veckor de känns skit. Annars är de bra med mig. Hur är de själv? Vi får hitta på nått snart... :)

Postat av: Hanna

Jag var ut igår, kanonkul! :) Vi ska ju ut nästa helg, på lördagen. Fira Charlotte som fyller 18 och jag fyller ju dagen efter.. Häng med om du vill! Aaah, men han kommer ju tillbaka! :) De är bra med mig också. Fast jag har så tråkigt.
Mamma, pappa och Patrik är i Finland och Micke är i Tyskland. Helt värdelöst att va själv hemma.. JA det måste vi göra! :)

2007-07-22 @ 19:26:41
URL: http://ladystardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback