En tisdag

Love, I try to follow..

Idag kom Chippen hem, efter att ha varit ute en vecka.
Jag blev så glad, och grät lite i hans päls, men han var hungrig så jag släppte honom..

Jobbet gick relativt fort idag. Elin och jag åkte hem till mig och åt lunch,
det är skönt att bara komma ifrån ett tag.
Efter jobbet åkte jag och Charlotte till stan, efter lite panikartat letande efter mina pengar osv.
Vi var där i en timme, men Charlotte hann ändå hitta en klänning till bröllopet och jag hittade
skor till samma fest. PLUS att det är utgång på kvällen som gäller då, av den suveräna anledningen att
Charlotte fyller år på lördag, 18 och allt, dessutom fyller jag på söndag och vem ska inte fira det?
Ett par stycken gissningsvis..

På fredag är det shopping som gäller, eftersom lönen äntligen har kommit då!
Som vi har längtat..
Och som avslutning på den dagen är det middag med Bella och Charlotte som gäller,
för att fira våra födelsedagar då med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback