Allsång på Skansen


Skansen var toppen!
Fint väder gjorde att  vi började dagen i Rosedals trädgård där vi fikade
på gräsmattan, jättemysigt!
På väg till trädgården så mötte vi faktiskt Per Gessle.
Han var ute på en liten morgontur runt på Djurgården.
Efter fikat gick vi vidare till Skansen där vi tittade när
Måns Zelmerlöv repade lite. Hur mycket småtjejer som helst, var kom alla ifrån?
Vi var relativt nära Måns vilket var kul för Anton & Wilma,
och lite för mig med.. (A)
Vi åt på Stora Gungan där Hanna jobbar. Dessutom jobbade hon den dagen
så jag fick en liten pratstund och jättegod mat utav henne!
Själva Allsången såg vi inte mycket av men vi hörde, och det lät bra..
När vi åkte hem hämtade vi upp Saiga i Uppsala,
hon skulle ut till BBU där vi även hämtade Bobby som
ska bo hemma hos oss en vecka.
Bobby är en 13-årig hund, en blandning av en strävhårig tax
och en yorkshireterrier. Finfin!
Nog om det!

Igår var mamma och jag till Tierp för att beställa en krans till Agnes begravning.
Den ska vara från mig, Patrik och Micke.
Jag valde helt vita blommor, rosor m.m.
Det ska dessutom sitta en liten nalle i kransen.
På bandet ska det stå:
Himlen är oskyldigt blå
Hanna, Patrik, Micke

På måndag är begravningen.. Det kommer bli otroligt jobbigt,
men jag hoppas att det blir väldigt fint med.


Kommentarer
Postat av: Linda

nej inge kul med begravning när hon var alldeles för ung. Finns om du vill prata.
Kollade på allsången men jag såg dig inte ;)
Ja följer nog med imorn, men jag ska vara hos pappa innan för han har grillfest kan du inte komma hit innan då?

Postat av: Linda

shoho... kan vi inte ut och gå sen? så kan vi prata om imorn samtidigt

2007-07-05 @ 16:14:27
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Elin

Bumman, nu får du göra ett test som jag gjort på din sida. försöker få tiden att gå här vettu! :)

2007-07-09 @ 14:42:38
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Malin

Du är utmanad, gör testet på min sida :p

2007-07-10 @ 01:50:19
URL: http://meejlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback