2007-07-20

HUR VAR DIN FÖRSTA..

Skoldag? För långt bort för att komma ihåg, tyvärr.
Kyss? Samma där, I wish I could remember..
Fylla? Inte ens det kommer jag ihåg.. Jösses!
Cigarett? Vi stod på Stora torget i Uppsala, jag bella & charlotte. jag hade sagt att jag
aldrig nånsin skulle röka. Men då, då gjorde jag det. och nej, vi var inte nyktra.
Snus? Det måste ha varit när jag och marika skulle testa det.. vi var rätt "bra" på det där ett tag.


HAR DU NÅNSIN?

Hånglat med en till dig okänd person? Ohja..
Ljugit för dina föräldrar? Det gjorde jag mer förr, nu fins det inte så mycket att ljuga om.
Skolkat? Det blev en del i gymnasiet, aldrig i grundskolan.
Kysst nån som är fem år äldre? Jajjemen..
Funderat på vad livet går ut på? Jag vet redan svaret.
Och sedan kommit på ett svar? Precis..
Skrattat så du gråtit? Senast idag.. Inte så att jag gråter mycket då, men en liten tår kom de allt
Gråtit så du skrattat? Ja, finns det någon bättre känsla?
Varit olycklig? Inte olyckligare än andra..
Blivit haffad av polisen? Nej nej.
Gått på konsert? Inga märkvärdiga.. (Men ska på Lasse i Göteborg i oktober med Elin, nån som vill hänga med?)
Önskat att du varit nån annan? Ja, typ när den dära killen man bara vill ha blir tillsammans med någon annan (eller bara är kompis med), då vill jag vara den tjejen.. Har hänt, en del gånger.

OM DU FICK?

En miljon vad skulle du göra då? En miljon är inte sååå himla mycket. Däremot så har min bror och jag funderat på vad vi skulle göra om vi vann runt 60 milj. Då kan man börja snacka..
Vara en kändis för en dag vem skulle du vara då? Någon som har bra med pengar men fortfarande båda fötterna på jorden..
Vara en kroppsdel vilken skulle du vara ? Ögon, jag kan inte tänka mig att inte få se något..
Välja mellan liv och död? Liv helt klart.
Önska dig vart du ville just nu, vart skulle du då önska dig? Just nu till stugan i Finland. För ensam hemma har jag det tråååkigt.

OM DU VAR TVUNGEN?

Hur skulle du förklara dig med ett ord? Förvirrad?
Att välja mellan drunkna eller knivhuggen till döds? Varför ens tänka på en sådan sak?

ÄR DU?

Singel? 200% singel.. 
I ett förhållande? Kompis och familjeförhållanden endast!
Lång? Inte alls, snarare tvärtom? 1,66 cm.
En svår människa? Jag är svår mot den som är svår mot mig. Såklart..
Blyg? Kan vara, men mestadels är jag det inte. Försiktig, ibland.. Men det är två olika saker.
Lycklig? Oftast!
Hungrig? Jaaaaaaa! Men jag ska vänta ett tag tills jag fixar tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback