Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Honestly what will become of me
Don't like reality
It's way too clear to me
But really life is dandy
We are what we don't see
Miss everything daydreaming



Aaaaaah, ont! Jag har urinvägsinfektion!!!
Säger min mammas moster iaf, och hon är ju läkare så
hon vet väl.. =( Jag tycker synd om mig själv....
Och dessutom är det min namnsdag idag och ingen grattar mig.............
MEN, vi åt jättegod mat idag.. Och på förmiddagen var jag med Johanna till
möbelaffären i Örbyhus! Vi testade alla soffor där ch hittade faktiskt några
godingar! Lätt värt alltså.. Och så åt vi =)

Nu börjar Storvretas match mot Dalen, men jag går inte på den idag för
då skulle jag ju missa den jättegoda fredagsmaten hemma.. ^^
Jag är proppmätt, men sen blir det chips ändå.. Det är ju fredag!

Kommentarer
Postat av: challe

jag grattade faktiskt dej. -stolt- ^^

2007-01-09 @ 14:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback