Snart slut

Vi satsade på en utgång igår, Johanna och jag.
Efter många om och men kom vi iaf igång och drack
en hel del (enligt mig) sen bar det av till Uppsala.
VILKET MISSTAG! Tråkigast på länge.. Och jag gjorde av med
80 kr. Och tro mig, när man endast har 16,48 kr på kontot, då är det
too much!! Skitkväll..

Men idag har vi iaf gått på promenad, sen var jag med mamma och handlade
lite mat och sådant till mig när jag ska vara hemma själv i helgen.
Och, självklart, bara för att jag ska vara själv så var det något läskigt
på Ocean Ave. (tror det heter så) idag när vi tittade och det var ju typiskt!!!!

I morgon jobbar jag, fast jag känner mig verkligen inte i form.. Men, det är pengar!
Och på kvällen ska vi äta middag hos Milla, de flesta i klassen, som inte bangar....
Det ska bli riktigt roligt. :D

Show me your smile and
Don't be unhappy, can't remember when
I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
Just call me up, because you know I'll be there



Kommentarer
Postat av: Johanna

jag säger bara HAHA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback