Lite som du!







image6 
Igår var jag med min mamma på Spar i Tierp. När vi nästan hade handlat klart kommer den där killen in (vänster) och jag känner igen han genast, för han var med i serien Lite som du! som gick på typ ettan eller något förr.. Kul! Som vanligt när mamma och jag ser en "kändis" kan vi liksom inte låta bli att peka och viska, vilket gjorde att det blev lite pinsamt, i efterhand..

Det roliga är ju att Evelina såg honom på Spar för några dagar sen och vi satt och pratade om det, hääääftigt!


Ikväll bär det av mot Tierp på förfest hos Nathalie.. Senare tar vi tåget in till Gävle för öltält, partaj och killar! SANNING!

I morgon är det som sagt Tobo-fest! Blir kul.. Jag ser fram emot maten, Sommarbuffé! Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback