Kul

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Kommer inte ihåg vem det var, tyvärr..

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, vad är man annars för vän?

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga, jag åt/äter frukt och grönt i stället. Funkar relativt bra.

4. Vad åt du senast?
Frukost?

5. Har du fått någon komplimang idag?
"Men vad bra, är du redan klar med det!?"

6. Har du varit med i en rättegång?
Neeej.

7. Är du polare med grannarna?
Charlotte och jag är polare!

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och undrar fall hon inte kan lite franska.. OBS! lite..

9. Vilka länder har du bott i?
Endast i Sverige..

10. Senaste piercingen?
Jag har hål i öronen, det räcker för mig..

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hmm... Det minns ja inte. Åker nästan aldrig bil. Men på torsdag ska jag
åka i 6 timmar.

12. Gay?
Neeej, inte jag eller..

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Mmmm..

14. Har du äggat någon?
Näee?!

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej men det vore himla kul!

16. Suger det här?
Det är ju bättre än att jobba.. Lite i alla fall.

17. Har du varit på stranden?
Krutudden, Östhammar. GRÄSstrand. 

18. Har du haft en stalker?
Nej, läskigt..

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
JOHAN! Bästa..

20. Hur bra är din syn?
Kunde ha varit bättre..

21. Har du varit på ett party?
Oooooohja!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
om jag var i en bur vore det ganska häftigt..  

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Nemen sluta, du har ändå ingen chans..

24. Har du varit utomlands?
Jajjemen. And I like it.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag serverade på ett bröllop i helgen och det fanns MASSVIS med sprit..
Men annars var min morbrors bröllop fint, enligt bilderna.


27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag tror att de inte skulle tro att det var sant, liksom, DERAS DOTTER!? Nääää..

28. Var är dina syskon just nu?
Min storebror försöker komma in i Kroatien med sina kompisar och min lillebror ska vara i skolan.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag gifte mig, på mitt jobb.. Ehh.. Men det var rätt fint!

31. Vilken tid gick du upp imorse?
06.15 varje morgon.

32. Vad ska du göra i helgen?
Partyparty på fredag och auktion med Ida på lördag plus eventuellt förmodligen
FÖRHOPPNINGSVIS pizza på kvällen....

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Två rum till våra barn och ett rum till vårat utomäktenskapliga barn....."
Min bror, när jag talade om att jag vill ha ett eget rum när han och Anna flyttat ihop. Hmm..

34. När var du riktigt sjuk senast?
Jag är nästan aldrig riktigt sjuk..
 
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag brukar sällan ta på folk jag inte känner..

36. Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka..

37. Har du färglinser?
Nejj, helt ofärgade.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Förmodligen sov jag, annars minns jag inte..

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Stänger av larmet, tar ett p-piller, och tar på mig morgonrocken.. Mellan det där somnar jag om halvt om halvt..

40. Vad ska du göra efter det här?
Leta efter fler listor!

Kommentarer
Postat av: Elin

"Men vad bra, är du redan klar med det!?" Hanna, har du gått o blivit seriös nu när vi försvann eller ;) Jag anmäler mig till Seven nu!

Postat av: Linda

de ligger precis brevid forum gallerian. centralt och skönt... händer i helgen då? inte en vit helg igen va?

2007-08-21 @ 16:11:07
URL: http://liwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback