Jobb

Jaha, då var man fast på ett jobb i över ett år nu.
Det känns kosntigt med tanke på att jag aldrig haft jobb så länge,
men på samma gång känns det skitbra eftersom det inte är många
som får ett så bra jobb direkt efter studenten.

Jag kommer jobba på Munters som vikarie för en som ska gå
på mammaledighet i november nångång.
Jag har kontrakt till i november 2008 så det är ganska lång tid..

Idag hade jag mitt första möte och det gick faktiskt bra,
jag hängde med rätt mycket. Det är bara lite krångliga ord men
då är det ju bara att fråga.

Nu ser jag fram emot C2-kunddagen i Stockholm,
samt seminariet i oktober nångång.

Snart är det lunch!

Kommentarer
Postat av: Elin

som sagt, de som inte förtjänar jobbet får det ;)

Postat av: Malin

Grattis fan va skönt för dig!

2007-08-14 @ 15:30:29
URL: http://meejlin.blogg.se
Postat av: Johanna

congratz. :P

2007-08-14 @ 17:28:53
URL: http://inme.blogg.se
Postat av: Isabella

Skit stolt över dig Hanna, bra jobbat!! Hoppas ni hade kul igår.

2007-08-16 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback