En helt vanlig vardag

Förlåt om jag är bitter å synisk men du vet hur det kan va!
Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill
ha det som jag
Ja, det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver
å nånstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver!
Å jag försöker å hålla mig vid ytan allt jag kan, fast topparna är högre nu
å dalarna är djupare sen elden försvann, som du vet?


Äntligen, en helg utan att jag drack en gnutta alkohol!
Det kan låta skrämmande, och de är det väl, men jag
kommer inte ihåg när jag senast hade en helg utan att jag drack något.

Ny arbetsvecka, utan tjejerna som var tvungna att sluta i fredags.. =/
Charlotte slutade redan förra fredagen men henne träffar jag nästan varje dag,
vilket är tur! Hur skulle jag annars klara mig!?

Men Elin, Evelina och Maria kommer jag förmodligen träffa mer sällan nu..
Fast vi ska ha lite "firmafest" på fredag.. Så jag ska fråga David och Emil om
de också vill hänga med. Charlotte jobbar på lördag, men hon är inte helt omöjlig.

Det känns konstigt nu när skolorna börjar och folk börjar fråga vad man ska göra..
"Jag ska jobba nu..." Det känns så vuxet. Lilla jag, ute i arbetslivet på riktigt.
Inte bara ett sommarjobb, utan ett riktigt jobb.. Men jag tror det blir bra!
Pappa jobbar ju här, och jag kan gå till Ingrid och Boda om jag vill prata bort lite tid..
De är ALLTID öppna för lite prat.. Skönt!

Och förresten, Nathalie klarade körkortet idag! Grattis världens bästa Nattis.. ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå, jag vill tillbaka!

Postat av: Elin

.. och förresten - vi får se till att vi inte glider ifrån varann ;)

2007-08-20 @ 17:12:07
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Elin

Haha jaaa, lätt att jag vill bli din assistent! Jag kan vara den som starta din dator, slår på telefonen och drar in o ut din stol ;D GE MIG FREDAG!

2007-08-20 @ 18:39:49
URL: http://elpejlin.blogg.se
Postat av: Linda

tack! ja ett säjjobb på helvtid på jobbet.se heter de. ja hanna du är vuxen nu, stor flicka med jobb! vi får träffas snart tycker jag... puss

2007-08-20 @ 22:05:18
URL: http://liwa.blogg.se
Postat av: Charlotte

Jag har saknat dig.
Blir de nå folk på fredag? Och var blir det? Seven?
Kanske följer med.. ;)

2007-08-21 @ 00:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback