Dagens lista

Vad heter du: Hanna Maria Lindström

Var bor du: I Tobo

Trivs du där: Absolut, men jag tänker inte bo här mycket länge till..

Brukar du läsa horoskop: Ja, men jag tror sällan att de stämmer.

Har du körkort: Neeääe

Favoritdjur: Mina två katter.. Men hundar är ju helt otroligt bra!

Festar du mycket: JA!

Sprit, cider, vin eller öl: Alla funkar bra.. Cider är väl dock ingen favorit.

Brukar du bli för full: Det händer..
Antal kuddar i sängen: 2 stycken

Äger du ett busskort: Jajjemen, även ett sommarlovskort som jag försöker att tjuvåka på en del.

Vad åt du till frukost: Flingor och mjölk
Har du haft sex idag: Näää!

Nästa mål i ditt liv: Ha ett liknande jobb i en större stad och bosätta mig där.

Hur svarar du i mobilen: Bara Hanna, om jag inte känner igen numret. Annars säger jag Hallåå.
Antal timmar sömn inatt: 7½ ungefär..

Sov du ensam: Ja, alltså det gör jag nästan alltid.

Din hobby: Hobby? Mina intressen är att vara med någon kompis, gå ut på helgerna och INNEBANDY!

Vad är det för veckodag: Freaky Friday?

Vad åt du senast: Frukost? Men det börjar bli dags för salladen som står i kylen snart..

Vem fick du sms av senast: Bella..
Vem ringde dig senast: Min pappa

Godaste ölen du druckit: Svårt, det har jag inget svar på faktiskt..

Vilka hårfärger har du haft: Min egen, men en gång testade jag en brunare färg, det var inte fint.

Vad såg du senast på TV: Jag kollar nästan aldrig på tv, så det var nog Extreme Home Makeover hos Charlotte o tisdag..

Vad läser du för bok just nu: Jag läser Rockyserier!!!!! Så bra!
Längd: 166 har jag varit länge nu.
Skostorlek: 37 eller 38

Hårfärg: Röd

Är du kär i någon: Nej!

Vad gör du om ett år: Jag jobbar kvar här, enligt kontraktet..
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jajjemen!

Dricker du: Ofta..

Vilken parfym använder du: Många olika, dock inte på samma gång

Vilka skor använder du: Jag använder ooooooooooooolika där med. Idag ett par svarta sandaler..

Dagens klädsel: Aprikos-orange klänning, svarta leggings och svarta sandaler.


Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för i fredags! Försökte ringa dig igår för att fråga hur du mådde? Hoppas du inte är ledsen längre, över du vet vad. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback