10 till 1

_10 favoriter:
Färg
: Jag gillar grönt. Grönt är skönt..  
Mat: Men, all mat! Nästan..
Band: Just nu, Mando Diao.
Film: Svår.. Men Åter till Cold Mountain är himla bra..
Bok: Det finns för många bra..
Sport: I N N E B A N D Y!! Say no more..
Årstid: Alla årstider är bra, när det inte är just den årstiden..
Veckodag: Lördag. Sova länge på morgonen, vara uppe länge på kvällen.. Fredagkvällar
är å andra sidan huuuur bra som helst med..
Glassmak: Alltid TopHat!
Tid på dygnet: Precis innan man somnar på kvällen..

_9 för tillfället:
Humör: Trött, rastlös, vill ha semester, trött.. rastlös..
Smak: Tuggummie..
Kläder: Svarta leggings, vit klänning med röda blommor på. Grå stickad tröja, behövs ibland.
Bakgrund: När jag tittar ut genom mitt fönster ser jag Muntersfrabriken.. Great!
Nagellack: Vit-ljusrosa-nästangenomskinligt-måstebort!
Tid: 09.11 (Jag vill hem....)
Omgivning: Dator, pärmar, hylla (rensad, finally), byrå och en whiteboardtavla.
Irritationsobjekt: Nämner inga namn..
DET HÄR VAR JU BARA ÅTTA SAKER???!!
 

_8 första:
Bästa vän: Isabella.
Screen name: Tror det var typ Misshanniz_88.. gulligt.
Husdjur: En New foundland som hette Cilla. Hon avlivades när jag var på Mallorca med
mormor och morfar.. Evil..
Piercing: Hål i öronen.
Förälskelse: Nick Carter?
Nalle: Jag minns bara när jag fick en apa med en banan i handen/tassen? Han har jag fortfarande, vid namn Japan.
Bil: Still waiting..
Mobiltelefon: Minns inte.. Men Nokia 3310 är mycket möjlig. För övrigt den allra bästa mobilen..
Den kunde ju dansa till Britney Spears!!

_7 senaste:
Cigarett
: Någon helg sedan, med Charlotte.. 
Mat: Pasta med Pesto, med Charlote..
Dryck: Sprite, med Charlotte..
Biltur: Från stationen, med Charlotte..
Film: Kollar bara på film när jag är med Charlotte..
Spelad låt: Lars Winnerbäck, med Charlotte..
TV-program: Extreme Home Makeover, hos Charlotte....

_6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Jag dejtar inte..
Brutit mot lagen: Nääääe
Blivit arresterad: Nääääe
Badat naken: Alltid morgondopp naken i Finland.
Varit med i tidningen: Inte som jag kan komma ihåg.
Kysst någon du inte känner: Men de haaar ja väl.

_5 nej tack:

Kläder: Sånahär technoravebyxor med neonsnören.
Mat: Fiskbullar. Med ris.
Musik: Dödsmetal.
Dryck: Cider, 7,0%! USCH!
Personlighetsdrag: Nedvärderande..



_4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade när C.H tvättade taket..
Du kan höra just nu: Bläddrande i papper, sus från datorn, och skrivande på tangentbord..
Du inte kan leva utan: Min familj!
Du gör när du har tråkigt: Såna här listor?!


_3 personer:
Du kan berätta allt för: Ingen..
Du tycker om: Många!
Du inte gillar: Inte lika många som jag tycker om, men många ändå..
 
_2 val:
Kaffe eller te: Te!
Vår eller höst: Höst, som det känns nu..

_1 önskan: Säger man det så slår det inte in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback