Matrix!

Varför i helvete ska man göra en analys av Matrix för?
Av alla filmer i hela världen väljer han just den!! Hur svår som helst!
Och alla som tror att det är bara att skriva en rescension, FEL!
Man ska skriva vad som händer, varför de gör si och så, OCH motivera skiten!
Jag vet ju knappt vad jag skriver, hur ska jag då kunna motivera?

Men, det är väl bra att det ligger före lovet. Jag kommer uppskatta det här påsklovet
mer än jag någonsin gjort!

På torsdag åker jag till Sälen, över helgen. Skönt!
Så slipper man allt här hemma.. Helgerna här hemma
börjar verkligen bli slentrian. Seven fredag/lördag.
Jisses, öppna nåt nytt ställe där man inte känner igen 75% av gästerna.



Ja!, jag är  lite sur just nu.....

Dessutom, ska man kommentera min blogg kan man ju iaf
skriva vem man är.

Kommentarer
Postat av: isabella

exakt!!!!

2007-04-03 @ 18:14:51
Postat av: Din favvo Josefine

jaaaaa, kunde han inte valt pippi eller nåt!!!

SÄLEN.. wooohhooo

2007-04-07 @ 15:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback