?

Vad var det egentligen som hände den natten,
och vad gjorde mig så förfärligt glad?

Vi kom hem från Tandådalen, Sälen idag.
Varför? Ville stanna kvar. =)
Åka skidor varje dag är heeeelt underbart!
Funderar på att säsonga nästa vinter, vore askul!
Kan tänka mig att jobba i skidshopen, uthyrningen eller
bara stå i liften.. Ska försöka få med mig någon!
Det roligaste var väl min vurpa i knappliften..
Liksom, knappliften, det är inte okej! Jag skrattade,
Patrik hånade. Det gjorde nog småungarna som åkte förbi med....
Jag åkte omkull i en grön backe också, det var inte heller särskilt imponerande.
Patrik fyllde år i lördags förresten, han fick massa pengar, presentkort och kläder.
Svartsjukan var stoooor hos mig! Av mig och Micke får han en biljett till SM-finalen i innebandy, det borde räcka!
Och vi köpte en tårta med Snögubben från Lindvallen på, om ni vet!
Den var fräck, men äcklig! En kul grej Patrik hade för sig var att kolla vad liftkillarna och lifttjejerna hette,
OCH va de kom ifrån.. "Jahaa, där hade vi Lars från Mariestad.. " Haha, han är sån..

På torsdag ska vi se Storvreta ta sin plats i SM-finalen med.. Hoppas vi i alla fall! Det vore grymt!

Kommentarer
Postat av: bella

Johan vill säsonga uppe i snö landen, ask him (:

2007-04-11 @ 23:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback