Idol

.. det är ett ganska konstigt program egentligen. Personer från ingenstans
kommer in i ett rum, sjunger en truddelutt, har dom tur så blir dom...
Idoler!
Fast å andra sidan klagar jag inte, Danny är ögongodis, han kan dessutom sjunga (!)
Jag ska hejja på honom tills jag inser att även han har några brister! Kanske ännu längre till och med. He's mine..

15 dagar kvar

And I tear it apart and I burn it all down cause I have to
Made a deal with a man on the crossroads who knew where to find you
Cause you ripped me apart and I ran for my life cause I had to
My heart won't stop bleeding and I'm no longer sure if I want to


Kommentarer
Postat av: C.c

haha ja skäms men jag gillar också dänny
hihi han e cosy!

Postat av: Qaroline

Nej han den där norrlänningen från kalix eller överkalix är grym hejjar på honom!

2006-09-19 @ 21:34:29
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Hanna

danny är helt enkelt en riktigt jävla go kille :) ..verkar de som

2006-09-20 @ 21:09:00
URL: http://ladystardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback