Jag vill ha fria vägar ut

Lika trött själv på krogkösmentaliteten och ge folk vad folk vill ha och ta sig framåt och upp hela hela tiden. Listor överallt, tio i topp, se ut si, tyck så. Hur begåvad är du? Testa dig själv. Jag har full förståelse för alla som bara avgår och lägger ner.


Regnet gör att man tappar lite ork, nu när det är höst, på riktigt..



Praktik i morgon, det känns som att det håller på att bli en vana.
Jag ogillar vanor, det blir så tråkigt! Allt går bara på räls, liksom..
Men, jag vill inte klaga på min praktikplats, jag har den bästa någonsin!

Snart är det lov, och det behövs, oj vad det behövs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart får man lov nånstans? :(

2006-10-25 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback